Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε τα υψηλής ποιότητας συμπληρώματα διατροφής της FINORA PLUS (Έλαιο Ιπποφαούς & Πυρήνας Βερίκοκου). Η ικανοποίησή σας είναι η προτεραιότητά μας. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά την πολιτική επιστροφών μας.
1. Γενικοί Όροι Επιστροφής
H Ιστοσελίδα www.finora.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης “FINORA PLUS” (ΑΦΜ: 154725449 Αρ. ΓΕΜΗ: 177518705000). Η έδρα της επιχείρησης, βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη, στην οδό Γιάννη Χαλκίδη 47, 54249, τηλ. 2310307790.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για τις εξ αποστάσεως πωλήσεις (Νόμος 2251/1994, όπως τροποποιήθηκε), έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την αγορά σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.
Προϋποθέσεις Επιστροφής:
- Απόλυτη Ακεραιότητα: Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν.
- Σφραγισμένη Συσκευασία: Λόγω της φύσης των προϊόντων μας (συμπληρώματα διατροφής) και για λόγους ασφάλειας και υγιεινής, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων των οποίων η εξωτερική ή εσωτερική σφράγιση/ταινία ασφαλείας έχει παραβιαστεί ή αφαιρεθεί.
- Απόδειξη Αγοράς: Απαιτείται η προσκόμιση της απόδειξης λιανικής πώλησης ή του τιμολογίου.
2. Διαδικασία Υπαναχώρησης (Επιστροφή Χρημάτων)
Εάν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης:
- Ενημέρωση: Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@finora.gr ή τηλεφωνικά στο 2310307790 εντός της προθεσμίας των 14 ημερών.
- Επιστροφή Προϊόντος: Αποστείλετε τα προϊόντα στη διεύθυνση Gianni Chalkidi 47, 54249, Thessaloniki εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας κοινοποιήσατε την απόφασή σας για υπαναχώρηση.
- Κόστος Αποστολής: The άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων (ταχυδρομικά/μεταφορικά) επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη που ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.
- Επιστροφή Χρημάτων: Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων, θα σας επιστρέψουμε το ποσό της αγοράς (πλην των αρχικών εξόδων αποστολής, εφόσον υπήρχαν) εντός 14 ημερών χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή (εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά).
3. Λανθασμένες Αποστολές ή Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε ή ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, η FINORA PLUS αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη:
- Άμεση Ενημέρωση: Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα (εντός 2 ημερών από την παραλαβή) στο info@finora.gr επισυνάπτοντας φωτογραφίες της ζημιάς ή του λανθασμένου προϊόντος.
- Αντικατάσταση: Θα φροντίσουμε για την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία επιβάρυνση για εσάς.
- Κόστος Μεταφοράς: The κόστος επιστροφής και εκ νέου αποστολής σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνει εξ ολοκλήρου την FINORA PLUS.
4. Αλλαγές Προϊόντων
Δεν είναι δυνατή η αλλαγή ενός συμπληρώματος διατροφής με άλλο, εκτός εάν πρόκειται για περίπτωση λανθασμένης αποστολής ή ελαττώματος, όπως περιγράφεται στην ενότητα 3.
5. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Όπως ορίζεται από τον νόμο (άρθρο 3ιβ’ του Ν. 2251/1994), το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση. Τα συμπληρώματα διατροφής μας εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία.
Notice: Η FINORA PLUS διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει την παρούσα πολιτική επιστροφών. Η εκάστοτε ισχύουσα πολιτική θα αναρτάται πάντα σε αυτή τη σελίδα.